הקמת חברה

תהליך הקמת העסק דורש תשומת לב וטיפול קפדניים. הקמת עסק כרוכה ביותר מאשר רק יצירת השם. הוא כולל גם את כל המסמכים שחייבים להיווצר במהלך תהליך ההיווצרות. המזכר, מאמרים של האגודה הם שניים מהמסמכים האלה. מאמרים אלה מתארים את טבעה של הישות העסקית. ישות עסקית זו ידועה בשם ”החברה” או ”החברה המוגבלת”. חשוב הוא שמו של הממסד. זה צריך להיות עקבי עם חוק החברות בבריטניה 1985.

ישנן דרכים רבות להקים חברה. חוק החברות 1985 הוא הדרך הפופולרית והקלה ביותר להקים חברה. שיטה פופולרית נוספת היא להמשיך את העסק באמצעות המכשירים שנקבעו בחוק החברות 1985. אם אינכם יכולים לחשוב על דרך טובה יותר, תצטרכו להשתמש במזכר או במאמרי האיגוד המסופקים על פי חוק החברות.

לאחר שתסיים את כל השלבים, אתה יכול עכשיו להתחיל את העסק בפועל. זה ידוע כ ”הקמת חברה”. כלל זה מונה שני סוגים של מוסדות: חברה פרטית וחברה מוגבלת ציבורית.

מה בדיוק הכוונה במילה ”ציבור”? חברה שרשומה במחוז בו אתה מתגורר נחשבת בדרך כלל ל ”ציבורית”. עם זאת, ישנן כמה חברות שההון שלהן מוגבל למחוז מגוריהן, ובמקרה זה הן אינן ציבוריות. בנסיבות אלה, על החברה להקים משרד משלה והיא יכולה להמשיך לסחור גם אם אין לה מניות משלה בשוק.

איך מקימים חברה? אתה חייב לפעול לפי חוק החברות 1985 כדי להקים חברה. ראשית, האדם שמקים את החברה צריך להודיע לבית החברות שהוא רוצה להקים חברה. לאחר מכן הוא נכנס לרשימת החברות עם הכינוי המתאים לחברה.

הצעד הבא הוא לבחור את שם החברה. שמות חייבים להיות קלים לזכור על ידי אחרים. חשוב לציין האם החברה תוקם למטרות רווח או רק למטרות מסחר. אתה חייב גם לכלול בשם החברה את שם המנהל והמשרד הרשום. שם הדירקטורים חייב להיות ידוע לציבור. העסק שלך יהיה זמין לכל חברי החברה.

לאחר מכן, יש להכניס את שם החברה לספר שמות של חברות. החברה הופכת לציבורית בכך שהיא מוכנסת לספר הזה. זהו הליך מאוד פשוט ומקובל. אם אתה רוצה, אתה יכול לקבל חוות דעת מכל רואה חשבון שכור. הוא יעץ לך אם שמך צריך להתפרסם בספר שמות או לשמור על סודיות.

אין שום הרשמיות נדרשת כדי לפתוח עסק. אתה יכול לפתוח עסק בכל עת. אבל הנהלים המוזכרים כאן נחוצים כדי לוודא שהחברה שלך מטופלת כראוי ולא נקלעת לקשיים מאוחר יותר.

לאחר הרישום של שם החברה, השלב הבא הוא להנפיק תואר של דירקטור. זה יבטיח שהחברה והדירקטורים שלה ידועים. כל שינוי בשם או בכתובת של החברה צריך להתבצע בכותרת זו.

בשלב הבא, החברה חייבת לרשום את המשרד שלהם. המשרד הוא מסמך ציבורי ועליו להירשם בחברת ACT. חברה יכולה להנפיק כתובת דואר, כתובת דואר או מקום עבודה. בנוסף, על העסק להודיע לכל הצדדים השלישיים שהוא מנהל עסק. אי עשיית הדבר תגרום לכך שהמשרד הרשום ייחשב כנכה.

אחרון חביב, החברה חייבת להגיש תשואות שנתיות. יש להגיש את זה למשרד החברות. חשוב שהחברה תקיים את ההליך הנכון להגשת ההחזר. בדרך כלל מוטלת על החברה האחריות לוודא שהחזרה תוגש בזמן ואין טעויות בהגשה. החברה חייבת להודיע למזכיר המדינה בתוך 45 ימים ממציאת טעויות בהגשה. אחרי כל ההליכים האלה, חברה יכולה להקים חברה.

למידע נוסף על הקמת חברות, הקליקו כאן: הקמת חברה בע"מ, ייעוץ

Elizabeth