הדפסה על בד היא דרך נהדרת להציג את האמנות או התמונות שלך. זה מאפשר לכם להשתמש בתמונות מהטלפון החכם, המצלמה, או מדיה דיגיטלית אחרת וליצור יצירת אמנות ייחודית ויפה. אתה יכול להשתמש בהדפסה גדולה או מספר הדפסים קטנים יותר לקולאז 'שמספרת סיפור. טביעת בד יכולה לשמש לשולחן שלך, קיר או סירת מפרש. זו דרך נהדרת ליצור מתנות אישית ומזכרות.

אתה צריך מדפסת תואמת להדפיס על בד. אפשר להשתמש במדפסת יוקרתית עם מנגנון הזנה אחורית. אתה יכול להדפיס את כל הבד ללא גבולות באמצעות שיטה זו. זו אפשרות נהדרת אם אתה מתכנן למתוח את הבד מעל מסגרת. זה מאפשר לקנבס להימתח על מסגרת, מה שהופך אותו להרבה יותר עמיד.

כדי לקבל את תוצאות האיכות הטובות ביותר בעת הדפסה על בד, תצטרך מדפסת ברזולוציה גבוהה ומחסנית דיו דיו. למרות שמדפסת לייזר יכולה להפיק תוצאות מצוינות, האיכות וההגדרה של ההדפסים יהיו נמוכים יותר. כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר, בחר הגדרת הדפסה ברזולוציה גבוהה למדפסת הדיו שלך. ואז, להעביר את התמונה שלך אל בד עם הכלים המתאימים. ואז תוכל לתלות אותו בביתך וליהנות מיצירת האמנות החדשה שלך.

כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר מהדפסת הבד שלך, ודא שאתה בודק את העיצוב שלך על פיסת נייר רגילה קודם. אתה יכול לקבל דגימה של אותה תמונה כדי לקבל מושג טוב יותר על האיכות. בעת הדפסה על בד, אתה יכול אפילו לבחור ממסגרות סטנדרטיות וממסגרות צפות. מסגרת צפה מוסיפה מגע אסתטי ליצירות האמנות. ברגע שהמוצר הסופי מוכן, אתה יכול למסגר אותו עם מסגרת מותאמת אישית. זו אפשרות נהדרת ליצירה יצירתית ומיוחדת.

הדרך הטובה ביותר להדפיס על בד היא ליצור קולאז 'תמונות. קולאז 'יכול להתבצע מתמונות מרובות המסודרות ברשת או בתכנון אחר. באפשרותך לתכנן קולאז 'תמונות באמצעות תבניות מקוונות או להשתמש בתוכנת מחשב המסדרת תמונות באופן אוטומטי. לאחר מכן, הדפיס את זה על בד וליהנות מהאיכות והאסתטיקה. זה קל! אתה תהיה מופתע כמה אתה יכול לעשות עם התמונות שלך.

הצעד הראשון בהדפסה על בד הוא לבחור את סוג המדפסת המתאים לפרויקט שלך. מדפסות דיו הן הבחירה הטובה ביותר עבור סוג זה של פרויקט כי הם יכולים לייצר תמונות פריך, תוסס. תן דעתך למשקלם של גיליונות הבד בבחירת המדפסת. הם שוקלים יותר מ -300g כך להבטיח המדפסת שלך יכולה להתמודד עם משקל זה. באפשרותך לבחור בין ההזנה האחורית או אפשרות ההזנה הקדמית אם אתה מדפיס על בד. אתה צריך להדפיס על בד דרך ההזנה האחורית כדי לא להבהיל את הנייר דרך מגש הנייר הרגיל.

כדי לוודא שאיכות ההדפסה שאתה יוצר גבוהה מספיק, הדפס דף בדיקה על נייר רגיל. מדפסת הזנה קדמית היא הטובה ביותר להדפסים גדולים יותר. אם אתה משתמש בקנבס לא מתוח, תוודא שיש לך מגש נייר ריק לגבול הבד שלך. אתה צריך לוודא שאתה משתמש בשיטה הנכונה כדי להדפיס על בד.

אתה יכול ליצור קולאז 'באמצעות תוכנת תמונות. רוב תוכנות אלה יסדרו באופן אוטומטי התמונות שלך מבוסס על תבניות, כך שאתה לא צריך לדאוג לפרטים. אתה יכול לבחור את התמונות האהובות עליך ולהדפיס אותן על בד. אתה צריך לזכור כי הדפסי בד ידעכו עם הזמן כך לוודא שאתה בוחר את הדיו הנכון. בנוסף, עליך להדפיס תצוגה מקדימה של התמונה לפני ההדפסה על הבד עצמו.

חשוב שתשים לב שלעיתים קרובות גיליונות בד מיועדים למדפסות דיו. הם מאפשרים הגדרת תמונה טובה יותר ואיכות הדפסה. הסדינים האלה כבדים וצריכים להיות מטופלים על ידי המדפסת שלך. לפני שאתם מתחילים להדפיס, זה רעיון טוב לסקור את 10 הטעויות המובילות בהדפסת נייר. זה יעזור לך להימנע מהטעויות הנפוצות ביותר. אז, להיות יצירתי ולהתחיל להדפיס על הבד שלך!

פרטים נוספים: הדפסה על קנבס – printglass.co.il

Elizabeth