בין אם אתה אזרח ותיק או לא, משכנתא 60 פלוס יכולה להיות אפשרות נהדרת. למעשה, אתם עשויים להיות מופתעים מכמה אנשים פונים למשכנתא הפוכה כדי לספק להם דחיפה נחוצה לתוכניות הפרישה שלהם. עם זאת, לפני שאתה מתחיל, אתה צריך לדעת קצת על איך משכנתא הפוכה עובדת, ואם לא זה בחירה טובה בשבילך.

האם משכנתאות הפוכות הן רעיון טוב לגיל הזהב?

שימוש במשכנתא הפוכה יכול לעזור להשלים את הכנסה הפרישה שלך, אבל זה לא לכולם. הדרך הטובה ביותר לקבוע אם משכנתא הפוכה מתאימה לך היא להשיג יועץ פיננסי מקצועי שיעריך את המצב שלך.

משכנתא הפוכה היא הלוואה המאפשרת לקשישים ללוות כנגד ההון העצמי בביתם. ניתן לבנות את ההלוואה כתשלום חודשי, או תשלום סכום חד פעמי. הכסף יכול לשמש למגוון מטרות, כולל הוצאות רפואיות, טיפול בבית, או תוספת הכנסה לגמלאות.

עם זאת, משכנתאות הפוכות אינן זולות. הם יכולים לעלות עד 5% משווי הבית בתשלומים. זה יכול להסתכם באלפי דולרים.

אתה יכול גם בסופו של דבר לשלם סכום משמעותי של ריבית. אתה גם צריך לשלם עבור ביטוח הבית ומסי רכוש. אתה לא יכול לקבל משכנתא הפוכה אם אתה זז.

אם אתה מתכנן למכור את ביתך, תצטרך להחזיר את ההלוואה. זה רעיון טוב למכור את הבית שלך במקום לקבל משכנתא הפוכה.

אם אתה נשוי, אתה יכול לשים את שני השמות על ההלוואה. בן הזוג שמקבל את המשכנתא ההפוכה לא צריך להחזיר את ההלוואה עד לאחר שבן הזוג השני ימות.

משכנתא הפוכה לגיל 60

בין אם אתה מעוניין להגיש בקשה למשכנתא הפוכה לגיל 60 פלוס, ובין אם אתה תוהה אם אתה בכלל זכאי למשכנתא הפוכה, חשוב ללמוד יותר. משכנתא הפוכה יכולה להיות דרך טובה להגדיל את ההכנסה שלך ולעזור לך להישאר בביתך. אתה יכול גם להשתמש בכספי משכנתא הפוכים כדי לשלם חשבונות רפואיים, תיקונים בבית, נסיעות, קניות ואפילו מיסי רכוש.

אם אתה שוקל להגיש בקשה למשכנתא הפוכה עבור גיל שישים פלוס, תצטרך לוודא שיש לך מספיק הון עצמי בבית. ייתכן גם שתצטרך להשתתף בפגישה מידע עם יועץ מאושר HUD. זה יעזור לך לקבוע אם אתה זכאי למשכנתא הפוכה ולוודא שההצעה לגיטימית.

חשוב גם לציין שכאשר אתה מגיש בקשה למשכנתא הפוכה, אתה יכול לקבל את הכספים בצורה של סכום חד פעמי, תשלומים חודשיים או קו אשראי. הסכום שתקבל תלוי במספר גורמים, כגון כמות ההון העצמי בביתך, שיטת קבלת הכספים וגילך.

כמה תוכניות משכנתאות הפוכות זמינות ללווים בגיל 55. תוכניות אלה נקראות Home Equity המרת משכנתאות. אלה מבוטחים פדרלית ויעזרו לך להישאר בבית שלך.

האם ניתן לקבל משכנתא הפוכה בגיל 60?

בין שאתה רוצה להזדקן במקום, להשתמש בכספים להוצאות נסיעה או להוצאות בריאות, משכנתא הפוכה יכולה לעזור לך. הלוואות מסוג זה מאפשרות לך להתחבר להון העצמי של ביתך ללא הטרחה של תשלומי משכנתא חודשיים.

הלוואת משכנתא הפוכה היא ללא החזר, כלומר למלווה אין אחריות על ההלוואה אם אתה לא מצליח להחזיר אותו. אתה רשאי לקבל משכנתא הפוכה אם אתה לפחות בן 62 וגר בביתך. בהתאם לגילך, סכום ההלוואה שלך עשוי להשתנות.

Home Equity Conversion Morgages (בראשי תיבות: HECM) הם סוג המשכנתא ההפוך הפופולרי ביותר. הם מבוטחים פדרלית ומאפשרים לבעלי בתים לקבל מזומנים ללא צורך למכור את ביתם.

עם זאת, תצטרך לעמוד בדרישות מסוימות לפני שאתה זכאי למשכנתא הפוכה. הבית שלך חייב להיות מוערך לפחות 10,000 $. אתה חייב גם להיות מסוגל לשלם את יתרת המשכנתא ומסי הרכוש הנותרים. תצטרך גם לעמוד בדרישות תחזוקה מסוימות.

אם אתה שוקל משכנתא הפוכה, אל תשכח לערוך מחקר. מצא מלווה שמציע את העסקה הטובה ביותר. אתה יכול למצוא מומחה משכנתא הפוכה כדי לענות על השאלות שלך.

Elizabeth